چرا هاي من؟
دخملونه
اينجا جاي دخمل هاست
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
تيم بيبر/منطقه ي جاستين بيبر
سايت رسمي سلنا گومز در ايران
دنيت ي لاتين
جايي باحال
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخملونه و آدرس jdb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 2799
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
دخمل

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, :: 19:31 :: نويسنده : دخمل

 

سلام

الان مي خواهم يك سري از چرا هاي خودم رو به شما بگم

خوش حال مي شم اگه بخونيد

 

چرا بايد دختر ها رو كوچك بشمارند؟

چرا ما ها مورد ظلم قرار مي گيريم؟

چرا پسر ها ما رو مورد تمسخر قرار مي دهند؟

چرا پسر ها با قلب ما بازي مي كنند؟

چرا  چرا و چرا؟

همتون رو دوست دارم

باز هم به من سر بزنيد

باي باي 



نظرات شما عزیزان:

aysun
ساعت17:50---16 دی 1392
واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: